Bestil tid til en gratis høretest i et af vores hørecentre, og find ud af, hvordan det står til med din hørelse.
Webshop: Levering, returnering og reklamation
Her på siden finder du svar på alle dine spørgsmål om levering, returnering og reklamation i forhold til varer, der er købt på AudioNovas webshop. Fandt du ikke svar på dine spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til os på 7060 6444 eller på mail på audionova.kundeservice@audionova.dk.
Følg de enkle trin på formularen, og husk at vedlægge retursedlen i din returforsendelse.
Bemærk, at det ikke er muligt at returnere en vare, der er købt online, i vores fysiske hørecentre.
Hvordan ombytter jeg en vare?
Ønsker du at ombytte en vare, henter du vores returformular her.
Følg de enkle trin på formularen, og husk at vedlægge retursedlen i din returforsendelse.
Bemærk, at det ikke er muligt at ombytte en vare, der er købt online, i vores fysiske hørecentre.
Hvad koster returnering?
Returnering er gratis. Når du opretter en returnering via trinene på returformularen, sender vi dig en pakkelabel, som du printer og sætter på din returforsendelse.
Hvor kan jeg indlevere min returpakke?
Vi samarbejder med PostNord om vores returforsendelser. Du kan derfor indlevere din returforsendelse i alle PostNord pakkeshops og posthuse. Find din nærmeste PostNord pakkeshop her.
Kan jeg returnere i et AudioNova Hørecenter?
Det er desværre ikke muligt at returnere varer, der er købt online, i vores fysiske hørecentre. Hent i stedet vores returformular, og følg de enkle trin for at oprette en returnering.
Hvornår kan jeg forvente at få mine penge retur?
Når du har givet os besked om, at du ønsker at gøre brug af din returret, returnerer vi beløbet til dig inden for 14 dage. Beløbet returneres til samme betalingskort, som du benyttede ved købet.
Reklamation
Hvordan reklamerer jeg over en vare?
Har du modtaget en defekt vare, eller ønsker du af anden årsag at reklamere over et produkt, henter du vores returformular og følger de enkle trin på formularen for at oprette en reklamation.
Kan jeg reklamere over en vare i et AudioNova Hørecenter?
Det er desværre ikke muligt at reklamere over varer, der er købt online, i vores fysiske hørecentre. Hent i stedet vores returformular, og følg de enkle trin for at oprette en reklamation.